Regulamin korzystania z usług sklepu Expres
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem naszego sklepu – zasadami zakupów i wysyłki towarów, odstąpienia od umowy oraz trybem postępowania reklamacyjnego.
Regulamin świadczenia usług sklepu Expres
§ 1
Właściciel sklepu i osoby odpowiedzialne
Expres jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Anna Oleszek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PHU Expres Anna Oleszek z siedzibą w Legnicy przy ul. Schumana 11 wpisaną do CEIDIG, nr REGON 6911475018. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie internetowym Expres.
§ 2
Przedmiot działalności sklepu
Expres (dalej Sklep) jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego zarejestrowani i niezarejestrowani użytkownicy mogą nabywać towary związane z tematyką militarną, survivalową, a także dokonywać zakupów innych towarów oferowanych przez sklep.
§ 3
Wymagania techniczne
- Dokonywanie zakupów za pośrednictwem Expres wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
- 2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
- Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej wtyczki Flash Player.
§ 4
Zakupy i wysyłka towarów
- Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie, będące obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać zarówno użytkownicy zarejestrowani, jak i niezarejestrowani (dalej Kupujący)
- Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego towaru, wybór liczby towarów dodanie ich do „koszyka” zamówienia. Po potwierdzeniu wyboru, Kupujący przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i odbioru zamówienia.
- Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie Expres w Legnicy lub Bolesławcu, jednak dopiero po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.
- W przypadku odbioru osobistego może zostać doliczona dodatkowa opłata związana z przygotowaniem towaru do odbioru osobistego.
- Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Kupującego za odpowiednią opłatą, o której Kupujący jest informowany przed dokonaniem zakupu.
- Zamówienia wysyłkowe są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący jest zobowiązania do sprawdzenia przesyłki przy kurierze, w celu sprawdzenia jej zawartości (zgodności z zamówieniem) i kompletności, szczególnie, w przypadkach, w których opakowanie towaru jest zniszczone, lub nosi ślady otwarcia. W przypadku, w którym towar został uszkodzony, zniszczony, lub jest niekompletny, a opakowanie nosi ślady zniszczenia, należy sporządzić notę reklamacyjną.
- Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
- Kupujący, którzy nie są zarejestrowani w sklepie, są zobowiązani do potwierdzenia złożenia zamówienia drogą telefoniczną. Niepotwierdzone zamówienia nie są realizowane.
- Sklep może udzielić rabatu na każde kolejne zakupy jedynie zarejestrowanym Użytkownikom Sklepu.
§ 5
Odstąpienie od umowy
- Kupujący – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki.
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Kupujący – konsument zobowiązany jest odesłać na własny koszt dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a Expres zwraca na rachunek bankowy Kupującego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.
§ 6
Tryb postępowania reklamacyjnego
- W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Kupującemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy.
- Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie po otrzymaniu towaru, do poinformowania Sprzedającego o tym, że towar jest niesprawny.
- Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek Expres, który pokrywa związane z tym koszty.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Expres zareklamowany towar odsyła do Kupującego na własny koszt.
- W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, Expres informuje o tym Zamawiającego e-mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Kupującego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Kupującego. Koszt przesyłki ponosi Expres.