Regulamin korzystania z usług sklepu Expres

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem naszego sklepu – zasadami zakupów i wysyłki towarów, odstąpienia od umowy oraz trybem postępowania reklamacyjnego.

 

Regulamin świadczenia usług sklepu Expres

 

§ 1

Właściciel sklepu i osoby odpowiedzialne

Expres jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Anna Oleszek prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PHU Expres Anna Oleszek z siedzibą w Legnicy przy ul. Schumana 11 wpisaną do CEIDIG, nr REGON 6911475018. Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie internetowym Expres.

 

§ 2

Przedmiot działalności sklepu

Expres (dalej Sklep) jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego zarejestrowani i niezarejestrowani użytkownicy mogą nabywać towary związane z tematyką militarną, survivalową, a także dokonywać zakupów innych towarów oferowanych przez sklep.

 

§ 3

Wymagania techniczne

  1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem Expres wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
  2. 2.    Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.
  3. Do poprawnego wyświetlania strony niezbędne jest posiadanie zainstalowanej wtyczki Flash Player.

 

§ 4

Zakupy i wysyłka towarów

  1. Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie, będące obywatelami Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Zakupów w sklepie internetowym mogą dokonywać zarówno użytkownicy zarejestrowani, jak i niezarejestrowani (dalej Kupujący)
  4. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego towaru, wybór liczby towarów dodanie ich do „koszyka” zamówienia. Po potwierdzeniu wyboru, Kupujący przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i odbioru zamówienia.
  5. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie Expres w Legnicy lub Bolesławcu, jednak dopiero po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru.
  6. W przypadku odbioru osobistego może zostać doliczona dodatkowa opłata związana z przygotowaniem towaru do odbioru osobistego.
  7. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Kupującego za odpowiednią opłatą, o której Kupujący jest informowany przed dokonaniem zakupu. 
  8. Zamówienia wysyłkowe są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący jest zobowiązania do sprawdzenia przesyłki przy kurierze, w celu sprawdzenia jej zawartości (zgodności z zamówieniem) i kompletności, szczególnie, w przypadkach, w których opakowanie towaru jest zniszczone, lub nosi ślady otwarcia. W przypadku, w którym towar został uszkodzony, zniszczony, lub jest niekompletny, a opakowanie nosi ślady zniszczenia, należy sporządzić notę reklamacyjną.
  9. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  10. Kupujący, którzy nie są zarejestrowani w sklepie, są zobowiązani do potwierdzenia złożenia zamówienia drogą telefoniczną. Niepotwierdzone zamówienia nie są realizowane.
  11. Sklep może udzielić rabatu na każde kolejne zakupy jedynie zarejestrowanym Użytkownikom Sklepu.

 

§ 5

Odstąpienie od umowy

  1. Kupujący – konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia dostarczenia przesyłki.
  2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Kupujący – konsument zobowiązany jest odesłać na własny koszt dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a Expres zwraca na rachunek bankowy Kupującego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.

 

§ 6

Tryb postępowania reklamacyjnego

  1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Kupującemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy.
  2. Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie po otrzymaniu towaru, do poinformowania Sprzedającego o tym, że towar jest niesprawny.
  3. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek Expres, który pokrywa związane z tym koszty.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Kupującemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, Expres zareklamowany towar odsyła do Kupującego na własny koszt.
  5. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, Expres informuje o tym Zamawiającego e-mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Kupującego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Kupującego. Koszt przesyłki ponosi Expres.